خانه / مقالات / معرفی بهترین غذا ها در دبی

معرفی بهترین غذا ها در دبی

معرفی بهترین غذا ها در دبی:

رستوران های دبی  معمولا غذاهای بین المللی را سرو می کنند.  – اگر می خواهید یک برگر یا استیک، باربیکیو برزیلی، غذای ترکی و یا غذای تایلندی –  سفارش دهید  مطمئن باشید همه در دبی است.

اما آنچه که در مورد دبی جالب است این است که غذاهای محلی  اماراتی، معمولا خیلی کم در رستوران های دبی سرو می شود  به همین دلیل اکثر مردم امارات در خانه غذای محلی می خورند. البته این روش کم کم تغییر کرده است و رستوران هایی در امارات هستند که غذای محلی سرو میکنند حتی رستوران هایی که غذاهای محلی شبه جزیره عربستان  را هم سرو می کنند.

 در این مقاله  سعی شده است تا بهترین رستوران های دبی با معرفی خوشمزه ترین غذاهای دبی به شما معرفی شود:

  • رستوران و کافه الفنار:

آل Fanar یکی از چند رستوران سنتی امارات است و منو قابل توجهی دارند که شامل همه چیزهایی است که از برنج و غذاهای خوشمزه گوشتی تا دسر، تنقلات و حتی غذاهای صبحانه می باشد. آدرس: طبقه اول مرکز تجاری فستیوال در دبی می باشد البته مکان های دیگری در اطراف شهر دوبی هم این رستوران را دارند.

رستوران المرحبانی:

غذایی با نام مندی در اصل یک ظرف برنج با گوشت است که به طور سنتی در یک کوره زیرزمینی پخته شده تا زمانی که به معنای واقعی کلمه پخته شود. رستوران المرحبانی یکی از مکان هایی است که این غذای  فوق العاده را سرو میکند. گوشت بره و  ران مرغ خوشمزه به قدری پخته می شوند که گویی در دهان شما ذوب می شوند.

خوار و بار فروشی اللبیب:

این یک دکه کوچک است. این یک فروشگاه مواد غذایی کوچک و راحت ایرانی است، اما دلیل واقعی شما که می خواهید اینجا بیایید این است که می توان نان ریگی از آن تهیه کنید. نان ریگ شبیه یک کراپ است از اصلی ترین و بهترین خوراکی های خوشمزه این دکه ، با تخم مرغ، پنیر و سس و ماهی خلیج فارس است.

الاستاد با کباب فروشی های فوق العاده:

این رستوران از دوران گذشته دبی و قبل از توسعه این شهر وجود داشته است. این یک رستوران ایرانی است که مشهورترین غذای آن انتخاب کباب ها است که به طرز شگفت انگیزی خوشمزه هستند.

رستوران بوقتیر:

این یک رستوران است که به عنوان یک غذای خیابانی در امتداد اقیانوس شروع به کار کرد، اما از آن زمان به یک رستوران محلی تبدیل شده است. شما ماهی و شیرینی های گندم خود را انتخاب می کنید که همه آنها به سبک هندی ها تهیه شده است. . سپس همه چیز سرخ شده است و واقعا خوشمزه است.

رستوران راوی:

رستوران راوی در دبی برای ارائه غذاهای برجسته پاکستان شناخته شده است.   یکی از رستوران هایی است که در دبی وجود دارد و اغلب کسانی که به دبی رفته اند آن را پیشنهاد می دهند و به نظر بسیار شگفت انگیز به نظر می رسد.

 

 

منبع:  www.migrationology.com

یک نظر

  1. بسیار عالی بودن و به نظر خوشمزه!
    پیشنهاد میکنم اگر قصد دارین سفری ارزان به دبی داشته باشین حتما مطلب همین سایت رو در مورد سفر ارزان بخونین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *