خانه / مقالات / تفاوت دوره مدیر فنی بند الف و ب

تفاوت دوره مدیر فنی بند الف و ب

دوره مدیر فنی بند الف و ب:

آژانس هواپیمایی، یکی از مراکز خدماتی است که مراجعه کنندگان  میتوانند از طریق آن، در مورد مسیر و مکان سفرشان اطلاعات جامع کسب کرده و بلیت و خدمات دیگر دریافت کنند. غالبا، این وظیفه توسط کارمندان آژانسی انجام میشود که به همه مسیرها و کشورها آشنایی داشته و میتوانند مسئولیت انتقال اطلاعات همه پروازها را  به مسافرانی که با آنها مراجعه می کنند بر عهده گیرند.  نکته قابل توجه در این آژانس ها این است که، برای تاسیس و شروع به کار رسمی باید مجوز مدیر فنی بند الف و مدیر فنی بند ب دریافت کرده باشند. علاوه بر این، وظایف هر کدام از این مدیران متفاوت بوده و میتوانند نقش متفاوتی در یک آژانس هواپیمایی ایفا کند.

علاوه بر این، یک مدیر بند الف در صورتی میتواند به طور رسمی کار خود را آغاز کند که ، مدارک مورد نیاز برای این سمت را کسب کرده باشد. شرایط گرفتن مدرک مدیر فنی بند الف به این صورت است که، این فرد باید دروس مرتبط را مطالعه کرده و بعد از پذیرفته شدن در آزمون و دریافت مدرک مدیر فنی بند الف، آژانس هواپیمایی خود را تاسیس کنند. علاوه بر این، این مدیران باید پروانه کسب و کار هم دریافت کرده و در آژانس پاسخگوی مشتریان باشند. به طور معمول، افرادی که آموزش مدیریت صدور بلیت های مسافرتی را در موسسات معتبر گذرانده باشند، میتوانند در این آژانس ها مشغول به کار شوند.

صدور بلیت در آژانس ها از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و افراد و یا مدیرانی که که مسئولیت اینکار بر عهده میگیرند باید، علاوه بر داشتن دانش و اطلاعات کافی در مورد مسیر و مقصد مورد نظر، بتوانند رضایت مشتری را به گونه ای کسب کنند تا برای دریافت مجدد بلیت به همان آژانس مراجعه کند. گذراندن دوره مدیریت صدور بلیت های مسافرتی و دریافت گواهینامه مدیریت صدور بلیت های مسافرتی  به این افراد کمک میکند تا از جزئیات و الزامات اینکار اطلاع پیدا کرده و آن را به سرعت و به صورت بهینه انجام دهند.  با توجه به اهمیت روند و پروسه صدور بلیت و ارایه آن به مشتری، موسسه آموزشی آوای میراث آریایی دوره آموزش مدیریت صدور بلیت های مسافرتی را برای علاقمندان به نحوه صدور انواع بلیط ها داخلی و حارجی ارایه کرده است. دوره مدیریت صدور بلیت های مسافرتی ، برای دانش پذیرانی که قصد دارند در آژانس ها مشغول به کار شوند بسیار جالب و جذاب بوده و به آنها در به دست آوردن اطلاعات تخصصی این حوزه کمک میکند.

نکته قابل توجه در مورد مدیر فنی بند الف  در این است که، غالبا مدیران فنی بند الف به میزان فروش، درآمد حاصل از آن و پروازها و تعداد آنها اهمیت میدهند در حالی که دغدغه اصلی مدیران فنی بند ب این است که، رضایت مشتری ها را جلب کرده و به اهدافی که از قبل تعیین کرده دست پیدا کند.

 

 

درباره‌ی آواي ميراث

شماره تماس : 32732575 - 32742554

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *