خانه / مقالات / با غذا و نوشیدنی های خوشمزه توسان آشنا شوید- قسمت اول

با غذا و نوشیدنی های خوشمزه توسان آشنا شوید- قسمت اول

معرفی تعدادی از تجربیات غذا ونوشیدنی از شهر توسان

شهر توسان( شهری در جنوب شرق آریزونا با آب و هوای بیابانی که آن را به یک جاذبه گردشگری تبدیل میکند.)شهری مدرن و مخصوص گشت گذار است که در بالای یک روستای قدیمی ساخته شده است. و با توجه به تاریخ این روستا سرآشپزها به سلیقه غذایی سنتی این منطقه تسلط یافتند. مانند نوشیدنی های محلی چون آگوا و … .

  • دم نوش های فوق العاده

  • اگر به دنبال جایی هستید که  چای عصرانه خود را با لذت بخورید این مکان همان آریزونای جنوبی است. در راس این نوشیدنی ها نوشیدنی های تولیدی اگزو رست است که از دم نوش هایی چون قهوه پر شده است. بطری هایی که حاوی نوشیدنی هستند جایگاه خود دارند اما نوشیدنی هایی چون قهوه سرد شیرین و یا گاهی تند توجه بیشتری را به خود جلب کرده اند.  این نوشیدنی های نادر و کم یاب معمولا از دامنه های کوه سیرامدرس گرفته می شود با جذب رطوبت بالا بر میزان کافئین تاثیر می گذارد. فروشگاه اگزورست از ساعت ۷ صبح تا ۶ بعد از ظهر باز است، تا دیر وقت صبحانه خوشمزه سرو می کند و موسیقی زنده هم دارد. که شما می توانید به آنجا رفته و از نوشیدنی ها و دم نوش های خاص آن لذت ببرید.

 

 

  • هات داگ های سونوران

اکثر هات داگ های ایالت متحده امریکا معروف و خوشمزه هستند اما هات داگ های توسان مخصوصا سونوران چیز دیگری است که جوایز زیادی دریافت کرده و طعم آن را هرگز فراموش نخواهی کرد.

بین باربیکیوهای خانگی و خوراک های بیرون چه تفاوتی هست؟

برای درک این موضوع فرض کنید که به شما یک ساندویچ بدین شرح داده می شود: یک هات داگ پیچیده شده در بیکن با یک سس مکزیکی که در سس هالوپینو هم زده شده(البته برای طعم و خیلی کم در حد چند ضربه در سس) همراه با لوبیا، پیاز سوخاری یا کبابی، گوجه فرنگی، مایونز و خردل و با این اوصاف شما می دانید چنین آشپزی با خلق چنین طعم و مزه ای قطعا برنده است.

و اگر احتمالا این مورد چندان مورد پسند شما نیست می توانید به فروشگاه های دیگری که در اطراف توسان هستند مراجعه کنید مثلا اگر به فروشگاه دانیال کنتر راس بروید یک هات داگ کامل تر و خوشمزه تری در اختیار شما می گذارد.

  • رستوران اصلی مکزیکی توسان – کافه ال چاررو

این مکان عملا حکم یک محل زیارتگاه محلی است. کافه ال چاررو ، قدیمی ترین رستوران مکزیکی کشور است که مربوط به ۹۵ سال پیش است. مونیکا فلین بنیانگذار این کافه است که اغلب به عنوان خالق غذای مکزیکی بوریتو یا چمیچانگا شناخته می شود . هنوز هم می توانید از محل اصلی کافه در خیابان N. Court دیدن کنید ولی از مکان های جدیدتر هم در مناطق دیگر میتوانید بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *