خانه / مقالات / هفت روش تهیه قهوه- قسمت پایانی

هفت روش تهیه قهوه- قسمت پایانی

  • قهوه اوست از فنلاند:

افزودن لبنیات به قهوه در سراسر جهان طبیعی است. معمولا شیر یا کرم انتخاب میشه، اما در بخش هایی از اسکاندیناوی، افزودن پنیر هم مطلوب است. Kaffeost یا “پنیر قهوه” در فنلاند تولید شده و همچنین در شمال سوئد در نزدیکی مرز فنلاند یافت می شود.این ترکیب یک پنیر ا قوام و اللبته نرم و لطیف است که کمی طول می کشدتا نرم شود و حالت کرم مانند پیدا کند و غلیظ و شیرین شود. این پنیر از دانه های خرد شده قهوه ، قند و کره ساخته شده است. پنیر های قهوه به طور کلی در بلوک های بزرگ ساخته می شوند و می توان آن رابه صورت یخ زده هم استفاده کرد. همچنین می توان انواع توت ها یا آبنبات ها را با این نوشیدنی منحصر به فرد همراه کرد.

  • Kopi Luwak، اندونزی

کوپی لاوکی یکی از گران ترین قهوه در بازار است که صدها دلار در هر پوند فروخته می شود. این قهوه از گیاهان قهوه ساخته شده است که تا حدی هضم شده ، توسط پستانداران آسیایی بومی اندونزی و سپس دفع می شود. پس از آن به وسیله یک دستگاه پرس کننده یا یک قهوه ساز و یا حتی اسپرسو ساز پردازش می شود. کوپی لاوکی نوشیدنی سنتی در همه جا از سوماترا تا بالی است، و در ابتدا به عنوان یک نوشیدنی لوکس بود. اخیرا، نوشیدنی گرم تحت نظارت اخلاقی قرار گرفته است، زیرا با افزایش محبوبیتش، به صورت انبوه تولید شد که برخی از تولیدکنندگان را القا میکرد که اغلب در شرایط ناخوشایند، برای تولید کالاهای تقلبی تقاضای جهانی را پاسخگو باشند.

  • اسپرسو، ایتالیا

بیشتر اصطلاحات قهوه استفاده شده در ایالات متحده از ایتالیا است و بسیاری ازمراکز قهوه های ایتالیایی در اسپرسو می باشد. دستگاه های اسپرسو از طریق ایجاد اعمال فشار بخار بر دانه های قهوه باعث ایجاد یک قهوه غلیظ می شود که در لایه روی آن کف زیادی وجود دارد. نوشیدنی های اسپرسو شامل انواع مختلفی می باشد که شامل کافئیا ماکیاواتو (اسپرسو با شیر بخار) تا کافئ موچا (اسپرسو با شکلات) و کافئین دوپلیو (اسپرسو دو نفره) است. زمانی که در رم و یا هر شهر دیگر در ایتالیا هستید مانند مردم محلی همان جا شما هم همراه صبحانه قهوه با شیر میخورید و بعد از شام هم قهوه اسپرسو میل می کنید.

منبع:  https://matadornetwork.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *