خانه / اخبار / نمایشگاه توانمندی های صنایع دستی و گردشگری استان های البرز و قزوین

نمایشگاه توانمندی های صنایع دستی و گردشگری استان های البرز و قزوین

نمایشگاه توانمندی های صنایع دستی و گردشگری استان های البرز و قزوین

به اطلاع کلیه  علاقه مندان به مباحث گردشگری می رساند همزمان با گرامیداشت هفته وحدت  نمایشگاهی زیبا  حاصل توانمندی های حوزه های صنایع دستی و گردشگری  استان های البرز و قزوین در محل پارک ایران کوچک شهر کرج واقع در بلوار  بلوار ماهان شرقی برگزار میگردد.

افتتاحیه این نمایشگاه  در روز چهارشنبه ۵  آبان ماه ۱۴۰۰  با حضور مقامات مربوطه از هر دو استان می باشد.  این جشنواره به همت معاونت صنایع‌دستی و هنر‌ها‌ی سنتی اداره‌کل و با مشارکت اتاق بازرگانی البرز، شهردار‌ی کرج و نیز همکاری مجمع صنایع‌دستی و کمیسیون گردشگر‌ی اتاق بازرگانی قزوین بر‌گزار می‌شود.

غنا‌ی فرهنگی، تنوع صنایع‌دستی، پیشینه و ظرفیت تاریخی هر دو استان البرز و قزوین زمینه را برا‌ی رشد و گسترش مناسبات حوزه‌ها‌ی سه‌گانه میراث‌فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی فراهم آورده و به جذب گردشگر‌ان داخلی و خارجی کمک شایانی خواهد کرد.

فریدون محمدی مدیر کل  اداره میراث فرهنگی و گردشگری استان البرز درباره این رویداد اعلام داشت: از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برا‌ی این جشنواره فرهنگی بر‌گزار‌ی مراسم افتتاحیه با حضور مسئولا‌ن کشور‌ی و استانی، اجرا‌ی جنگ شاد‌ی و مسابقات جذاب و متنوعی است که در طول بر‌گزار‌ی جشنواره با حضور شهر‌وندا‌ن ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *