خانه / مقالات / خوشمزه ترین انواع دسر در نیویورک- قسمت دوم

خوشمزه ترین انواع دسر در نیویورک- قسمت دوم

  • سرندپیتی۳

Serendipity 3 در سال ۱۹۵۴ توسط Stephen Bruce تاسیس شد. در این مکان با الهام گرفتن از یک مهمانی اقلام منو دسر را به شما تقدیم می کنند دقیقا به همان اندازه با شکوه . مانند : شکلات داغ،توت فرنگی عالی و خوشمزه، و بستنی ترکیب با گردو با مقداری کمی هم ذرات طلا!

این دسر رکورد گران ترین بستنی را سطح جهان به خود اختصاص داده است ودر کتاب گینس به ثبت رسیده است که به دلیل مواد تشکیل دهنده گران قیمت آن مانند برگه  های طلا ی ۲۳ عیار و شکلات های نادر و کمیاب است.

  • شکلات های مطبق:

فروشگاه شکلات های راه راه آبی توسط oded brenner معروف پایه گذاری شد. این دسر امروزه در کافی شاپ های مدرن و نیز در کارخانه های شکلات سازی نیز یافت می شود. بعد ها برنر برای دختر کوچکش یادداشتی گذاشت که این دسر تنها به خاطر شما اابداع کردم. این دسر شامل ترکیباتی از جمله : شکلات خالص شیر، پیتزا شکلاتی، و دسته های کوچک پنکیک می باشد.

  • تکه های اسکوپ:

اگر فکر می کنید که ترکیب بستنی با مشروب چندان خوشایند نیست پس دوباره فکر کنید این یک نوع دسر درنیویورک است. دسر تیپسی ابتدا به صورت خرده روشی در فروشگاه هایی دیگر به فروش می رفت اما بعد از آن و امروزه به صورت یک فروشگاه کاملا مستقل در مرکز شهر فعالیت دارد.هر طعم آن حدودا ۵ درصد الکل دارد که چیزی در حدود یک لیوان آبجو است.

طعم های مختلفی را شامل می شود مانند: وانیل توت فرنگی سفید و همچنین کیک خامه ای و کلا گزینه هایی دارد که برای شما خوشایند است حتی گزینه های گیاهی هم برای گیاهخواران وجود دارد.

  • لحظه ای شیرین

بینگ سو یک ظاهر کره ای محبوب در بین مردم دارد. بینگ لحظات  شیرین و خوشی را برای شما رقم می زند. با تعداد زیادی ظاهر بی نظیری که شما با آن رو به رو می شوید که باعث می شود تا آخرین تکه از آن را مصرف کنید. طعم های شیرینش شامل  انبه و چیز کیک است و سایر طعم های خوشمزه آن شامل کنجد سیاه و لوبیا قرمز نیز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *