خانه / مقالات / خوشمزه ترین انواع دسر در نیویورک- قسمت سوم

خوشمزه ترین انواع دسر در نیویورک- قسمت سوم

  • نان آرتسو

برونکس (شهری در شمال شرق نیویورک) گویی ایتالیا کوچکی است با رستوران های ایتالیایی، قهوه خانه ها و مغازه های شیرینی فروشی که خاص ایتالیا می باشد. اما شما بعضی از بهترین شیرینی های ایتالیایی را در شیرینی فروشی آرتسو خواهید یافت. سر وینسنت آرتسو در ۳۰ سالگی در همان محل کار کرد و پس از بازگشت از خدمات نظامی، فروشگاه را خریداری کرد تا خودش آنجا را بسازد. فروشگاه نیمی از بلوک را در بر می گیرد و درگوشه ای از آن  نام Vincent F به چشم می خورد.

در این شیرینی فروشی شما هر نوع شیرینی را پیدا خواهید کرد از کانولیس ( شیرینی های مخصوص ایتالیا که به شکل لوله ای هستند ) تا شیرنی های خامه دار بستنی دار به نام ایکلار و همچنین شیرینی هایی که چون سحر و جادو هستند و شما را جذب می کنند و کوکی ها و کیک های خوشمزه.

شیرینی های کنولی (شیرینی های ایتالیایی به شکل پوسته های سخت لوله ای پر از پنیر ریکوتا شیرین و اغلب حاوی آجیل، عصاره لیمو یا پرتغال یا بیت های شکلاتی.) جز بهترین های جهان می باشد.

  • کیک هویج لوید

هر کسی که یک تکه کیک از لویید را تست کرده است ،  قسم می خورم که اگر بهترین در کل شهر نباشد حداقل در برانکس بهترین است. این تولیدی در این اواخر با مالکیت لوید آدامز شروع به کار کرد. او با یک دستور العملی که مادرش به او داده بود کار خود را آغاز کرد. این مغازه در سال ۸۵ افتتاح شدو تا امروز در دست این خانواد باقی مانده است.

مشهورترین کیک هویج نوعی است که همراه با کرم و پنیر خامه ای می باشد. اما انواع مختلفی دارد مانند:

کشمشی  و بدون قند، ناارگیل+آناناس، نارگیل + توت فرنگی، و کیک های شکلاتی….. .

  • فروشگاه شیرینی ادی

ادی قدیمی ترین فروشگاه شیرینی و بستنی در نیویورک اسنت که نزدیک به ۱۰۰ سال است که از آن استفاده می کنند. +زمانی که از درب فروشگاه داخل می شوید انگار این مغازه متعلق به قرن ۲۰ است با همان دکور قدیمی و بستنی های خانگی و سنتی که بخشی از جذابیت های این فروشگاه محسوب می شود. به ما توصیه می کنیم که بستنی که با مغز گردو ترکیب شده است و در یک جام سرو می شود را حتما امتحان کنید که فوق العاد است.

  • پاپکیک ربکا

کیک ربکا در ابتدا به حالت سرگمی پخت میشد تا اینکه سفارشات برای پخت کیک برای آنها فرستاده شد. این کیک ها به صورت ترکیب با مواد تازه به صورت های مختلف و با اشکال مختلف و به صورت کیک های خیس تهیه می شود. کیک ها معمولی به شکل های گل رز، یا کوکی یا بستنی به شکل مخروط شکل می گیرد.

مشتریان نیز گزینه ای برای سفارش طرح های سفارشی دارند، هر چند که چند روز طول می کشد و باید از طریق تلفن یا آنلاین درخواست شود. این اشکال می توانند هر چیزی از اشیای بی جان تا شخصیت های مورد علاقه شخصیت های مورد علاقه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *