خانه / مقالات / جذب گردشگر از سنگاپور

جذب گردشگر از سنگاپور

جذب گردشگر از سنگاپور

معاون گردشگری در دیدار سفیر جدید ایران در سنگاپور گفت: با دعوت از اینفلوئنسرهای مسلمان می‌توانیم ورود به بطن‌ جامعه و دست‌یابی به راهکارهای تاثیرگذار در بخش بازاریابی و تبلیغات گردشگری سنگاپور را بیابیم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی معاونت گردشگری، علی‌اصغر شالبافیان در دیدارِ بهنام بلوریان سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در سنگاپور گفت: اگرچه تعداد گردشگران ورودی از سنگاپور زیاد نیست، اما برقراری دیپلماسی گردشگری می‌تواند ضمن ایجاد شرایط برخورداری فعالان گردشگری هر دو کشور سبب ارتقای سطح همکاری‌ها و پیشگام شدن در توسعه سایر زمینه‌های ارتباطات باشد.

 

او با بیان این‌که ایجاد پل ارتباطی میان دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری هر دو کشور یکی از اقدامات مهم و بسترساز در ایجاد روابط به شمار می‌آید، افزود: برگزاری تور آشناسازی ابزاری تاثیرگذار برای این اقدام است که باعث درک عمیق فعالان بخش خصوصی و اصحاب رسانه دو کشور خواهد شد تا با بسط در لایه‌های تصمیم‌ساز، گسترش روابط در ابعاد مختلف محقق شود.

 

شالبافیان همچنین خطاب به سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در کشور سنگاپور، یادآور شد: در صورت معرفی افراد با زمینه‌های مساعد همکاری همانند اینفلوئنسرهای مسلمان و دعوت آن‌ها به کشورمان می‌توانیم ورود به بطن‌ جامعه و دست‌یابی به راهکارهای تاثیرگذار در بخش بازاریابی و تبلیغات گردشگری کشور را در این بازار بیابیم.

معاون گردشگری تمرکز بر ظرفیت‌های آموزشی را یکی دیگر از پل‌های ارتباطی میان گردشگری دو کشور ایران و سنگاپور دانست و گفت: وجود ظرفیت‌های آموزشی تخصصی در قالب کارگاه‌های آموزشی به صورت وبینار می‌تواند علاوه ‌بر تبادل اطلاعات و به‌روزرسانی دانش گردشگری سبب شناخت دقیق و عمیق دو کشور از داشته‌های موجود شود.

بهنام بلوریان ـ سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در سنگاپور ـ

با تشریح ساختار سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این کشور، نسبت به تسهیل روابط به‌ویژه در بخش دیپلماسی گردشگری اعلام آمادگی کرد.

گردشگری در سنگاپور یک صنعت بزرگ و کمک کننده به اقتصاد سنگاپور است و در سال ۲۰۱۷ حدود ۱۷٫۴ میلیون گردشگر بین‌المللی را به خود جذب کرده‌است که بیش از ۳ برابر کل جمعیت سنگاپور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *