خانه / مقالات / با غذا و نوشیدنی های خوشمزه توسان آشنا شوید- قسمت پایانی

با غذا و نوشیدنی های خوشمزه توسان آشنا شوید- قسمت پایانی

  • شیرینی های سنتی مکزیکی – نانوایی La Estrella

نانوایی های ترکیبی به نوعی بر پخت نان های ترکیبی تسلط پیدا کرده اند. اروپایی ها گندم را به مکزیک معرفی کردند و تکنیک های نانوایی خود را برای آنها به ارمغان آوردند، و سپس بسیاری از آنها به اضافه کردن مواد محلی خود و ترفندهای پخت و پز برای ایجاد طیف گسترده ای از نان شیرینی های لذت بخش روی آوردند. نانوایی استرلا دو شعبه در توسان دارد که برای تست طعم های متفاوت نان می توان به آنها مراجعه کرد.

این نوع نان شیرینی مکزیکی در اندازه های مختلف، رنگ ها و طعم های مختلف در بازار موجود می باشد. آنها اغلب با شیرینی قندی پوشیده شده و با قهوه، شیر یا شکلات داغ می خورند. آنها تبدیل به یک مؤلفه در سراسر مکزیک و آمریکای لاتین و در اینجا در توسان.شده اند .

  • جام هایی با قطعات میوه

شاید شما هم نام پیکودگالو را شنیده باشید.  ترکیبی از گوجه، پیاز، فلفل تازه و جعفری خرد شده است. اما اگر در توسان باشید و به طور خاص در رستوران تاکوریا بوده باشید شاید با جام میوه آشنایی نداشته باشید. جام میوه ای که ما از آن صحبت می کنیم بدین شرح است:

قطعات بزرگ نارگیل، آناناس، هندوانه، مانگو، جیکاما (مواد دقیق آن بسته به آنچه که تازه و در فصل است متفاوت است) با آب لیمو ، ادویه جات ترشی جات و نمک. این قسمت اختیاری است، اما ادویه واقعا طعم شیرین را در میوه به ارمغان می آورد. این یک میان وعده کامل است و یا یک دسر خوشمزه بعد از غذاهایی مانند طعم های عالی ماهی می باشد.

  • نان تولید شده با دانه های محلی

این نوع از نان همیشه از غلات محلی تهیه شده در جنوب آریزونا استفاده می شود. Barrio نان را ابتدا در یک گاراژ کوچک به عنوان یک کارخانه کوچک آغاز کرد و الان به یکی از بهترین و حرفه ای ترین تولیدی نان در منطقه تبدیل شده است. Barrio در مرکز خرید برادوی قرار دارد و با استفاده از روش های قدیمی مانند تخمیر آهسته و پخت و پز، تهیه می شود و محصول نهایی آن کاملا خوشمزه و معروف توسان است. به نظر می رسد که پخت نان به آسانی انجام میشود اما در نهایت طبقه های فروشگاه هستند که با نان هایی با طرح های متفاوت و بسیار زیبا پر می شود.

تنوع گزینه ها در مورد پخت این نوع از نان وجود دارد، اما چشم شما احتمالا به سوی زردآلو، قره قاطی، لوبیا، گندم گردو و نخود سبوس دار ارگانیک حاوی ۱۰۰٪ آکنه اکنور تبدیل خواهد شد. آرد اکنور چیست؟ ترکیبی از گندم سفید محلی که با آن در توسان نان تهیه می شود.

  • رستوران تومریکو مخصوص وگان ها

در توسان رستورانی وجود دارد به نام تومریکو که مخصوص گیاهخواران است و شما با اطمینان می توانید غذاهای گیاهی فاقد گلوتن و بسیار تازه سفارش دهید  که همراه با تغییر فصل ها منوی این رستوران هم تغییر می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *