خانه / مقالات / خوشمزه ترین انواع دسر در نیویورک – قسمت اول

خوشمزه ترین انواع دسر در نیویورک – قسمت اول

مهم نیست که چقدر غذا میخوریم همیشه جایی برای دسر باقی می ماند.در شهر نیویورک در مورد دسرها ابداعات و نوآوری هایی وجود داردکارهای گروهی در این مورد در سطح شهر انجام می شود که سرشار از رویاهای شیرین است. حتی اگر غذا را در جایی میل می کنید ولی از دسرهای آن رضایت ندارید جای نگرانی نیست چون تقریبا در هر محله ای دسرهای مرسوم و منحصر به فردی وجود دارد که میل شما را به شیرینی براورده می کند.

در این مقاله می خواهیم ۱۶ تا از بهترین دسرهای شهر نیویورک را به شما معرفی کنیم پس با ما همراه شوید.

  • فروشگاه دسر تکه ای اسپات

عموزاده هایی یک گروه از رستوران ها را ایجاد کردند که هم از نیویورک و هم از تایلند تاثیر پذیرفته بود و هم حالت سنتی داشتند و هم حالت مدرن. دسر اسپات در  نیویورک تنها در رستوران آنها ارائه می شود. آنها با همکاری با یک سرآشپز به نام یان کیتیچای توانستند منوهای دسر منحصر به فردی را ارائه دهند. از بین انواع دسرهای متفاوتی که آنها ارائه می دهند می توان به : کیک شکلاتی تیره با چای سبز، بستنی چای سبز، کوکی با شکلات های مرواریدی و خرده چوب مانند و نیزکیک های تزیین شده با خرده نان و تمشک  همگی جز دسرهای فوق العاده ای هستند که در این رستوران ارائه داده می شود.

  • نانوایی لیواین (Levain)

اجازه ندهید که هیچ چیز مانع از توقف شما در فروشگاه پخت نان لیواین شود چون خرید از آن حتما ارزشش را دارد. در سال ۱۹۹۴ این فروشگاه توسط مک دونالد و پام ویک افتتاح شد و بعد از آموزش های لازم به یکی از بزرگترین فروشگاه های تولید کوکی های شکلاتی  تبدیل شد.

لی واین معمولا بیشتر این سه محصول را را به فروش می رساند :

ترکیب گردو و تکه های شکلات

ترکیب ارد جو دوسر با کشمش

ترکیب شکلات تیره با کره بادام زمینی و تمام انواع کوکی های ضخیم و نرم و تازه هم در کنار این سه محصول به فروش می رسد.

  • دسر دو(Do)

در گذشته مردم به دلیل خوشمزگی خمیرهای خام از هشدار های بیماری سالمونلا بی اطلاع بودند. اما امروزه شما می توانید با خیال راحت و بدون نگرانی از دسرها خوشمزه دو که با خمیر تازه ۀاماده می شوند استفاده کنید و لذت ببرید.

بیش از ۲۰ طعم مختلف وجود دارد از طعم کلاسیک که حالت خمیر خام خام است تا طعم کوکی شکلاتی. طعم های خاص دیگری هم هست که بیشتر شامل ترکیبات شکلاتی است مانند خمیر میوه ای مخلوط با کوکی و تکه های شکلات و یا کوکی مخلوط با شکلات، مارشمالو برشته شده و تکه های کراکر. اگر نمیتوانید منتظر بمانید تا دسر خمیری شما آماده شود. این دسر به صورت بسته بندی آماده در فروشگاه های زنجیره ای هم یافت می شود.

  • تایاکی(ماهی کباکی)

 تایاکی به طور سنتی یک کیک ماهی شکل است و نام آن از واژه ژاپنی تا، که به زبان انگلیسی که به دریاچه ترجمه می شود، و یاکی است که می تواند به معنی پخته شده، سرخ شده یا کبابی باشد. این دسر در نیویورک به شکل یک ماهی پخته شده و ر بالای آن بستنی قرار می گیرد. ترکیبی از چای سبز،بستنی با کنجد سیاه با لوبیاهای قرمز همراه با ویفر که حتی خودتان هم می توانید آن را تهیه کنید.

ادامه دارد…

منبع: https://matadornetwork.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *