خانه / مقالات / خوشمزه ترین انواع دسر در نیویورک- قسمت پایانی

خوشمزه ترین انواع دسر در نیویورک- قسمت پایانی

  • جمهوری بوزا

بوزا به عنوان قدیمی ترین بستنی در سطح جهان شناخته می شود و خاستگاه اصلی ان با بافت کشسان آن خاورمیانه است. بستنی با مخلوط کردن ثعلب با یک پودر کشسان و چسبنده ، به همراه یر و کرم و شکر ایجاد می شود که در دمای فریزر قرار گرفته می شود بستنی معمولا با هم زدن های متوالی ایجاد می شود اما بوزا در ظرف های چوبی ریخته می شود  مدام با دست هم زده می شود و کشیده می شود و در نتیجه این کشیدگی های مداوم یک ترکیب صاف و کشدار ایجاد می شود.

جمهوری بوزا به عنوان اولین مارک مدرن برند بوزا در جهان است که هم دارای طعم های کلاسیک مانند شکلاتی و وانیلی است و هم طعم های جدیدتر مانند طعم های کرم شکلاتی، یا ترکیب آجیل های شیرین و یا ترکیب شکلات سفید با آناناس و کره را هم شامل می شود.

  • بروکن ویسکر

این فروشگاه یک مغازه شیرینی فروشی مخصوص گیاهخواران است که شیرینی های گیاهی زیادی دارد. این در حالی است این در حالی است که در این فروشگاه می توان انواع شیرینی های دانمارکی، انواع مافین، کلوچه و بیسکوییت و امثال آن را پیدا کنید. اما در تعطیلات آخر هفته تنها زمانی است که در این فروشگاه دونات کروسانت به فروش می رسد. پس اگر دست در این زمان به فروشگاه بروید نمیتوانید آب دهان خود را از طعم های خوشمزه آن جمع کنید.

  • فروشگاه بستنی ۳۲۱

تهیه غذا یک علم است و ۳۲۱ دقیقا قلب آن است.به جای اینکه بستنی را از یخچال های شیشه ای بردارند و به شما بدهند بستنی درست جلوی چشمان شما ساخته می شود. عطر و طعم ایه مورد نظر شما بر روی یک ورقه فلزی که برروی نیتروژن مایع مایع قرار دارد و دمای صفحه فلزی به ۳۲۱- درجه فارنهایت می رسد و تحت این شرایط بستنی تهیه می شود. نتیجه نهایی یک بستنی تازه تر، خامه ای تر و غنی تر از بستنی معمولی است. بستنی هایی که به طور معمول ساخته می شود. شامل ماچا(یک نوع چای سبز پودری شکل که در ژاپن تهیه می شود)، کوکی ها، کرم، کره بادام زمینی، شکلات نعنایی و … اما معمولا تولیدات فصلی طعم های متفاوت تری دارد.

شما حتی می توانید دسر خود را در فنجان هایی که نیتروژن مایع دارد تهیه کنید. نیتروژن مایع تا زمانی که کاملا تبخیر شود شروع ببه بخار کردن می کند و شما این شانس را دارید که قبل از تمام شدن بخار عکسی از لیوان دسر خود که با وجود بخارهای نیتروژن زیباتر شده تهیه کنید.

  • فروشگاه فستیوال

این سوپر مارکت صبحانه های خاصی ارائه می دهد که گاهی میتوان به آنها به چشم یک دسر خوشمزه هم نگاه کرد. مانند رول های پنکیک دارچینی و نارگیلی با کرم های خالص و خرده های کوکی اشاره کرد. این رستوران به دلیل نوشیدنی های داغش مانند هات چاکلت های خوشمزه اش هم معروف شده است. فنجان های کره بادام زمینی یکی از اصلی ترین منوهای خوشمزه این رستوران است.

و این بود تعدادی از خوشمزه ترین دسر هایی که در نیویورک به شما معرفی کردیم. پس اگر سفزری به این شهر اشتید حتما این طعم های فوق العاده را امتحان کنید.

منبع: matadornetwork.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *