خانه / اخبار / کلاس آشپزی

کلاس آشپزی

شروع کلاس آشپزی 

دوره کلاس ها ی آشپزی بین المللی  اموزشگاه آوای میراث آریایی آغاز گردید.

در این دوره کلیه  غذاهای ایرانی و فرنگی ، انواع دسر، کیک، چیز کیک ، انواع سوپ ، انواع نان و انواع غذاهای فست فود و…  توسط استاد برجسته سرکارخانم رمضان بیگی آموزش داده می شود. عکس های زیر مربوط به جلسه ای است که در آن دسر پخت نان کیک و چیزکیک آموزش داده شد.  

اگر آشپزی و پختن غذاهای متنوع برای شما لذت بخش است این دوره مناسب شماست. در این دوره شما با فرهنگ غذایی ملل مختلف و همینطور اداب غذا خوردنشان آشنا می شوید. علاوه بر این هنرجویان دانش کافی برای انتخاب و شناخت مواد اولیه ی مناسب برای تهیه ی انواع غذاهای متنوع و استاندارد، نحوه ی سرو و کشیدن غذا در ظرف و نکات بهداشتی را آموزش می بینید.

دوره ی آشپزی ملل فرصتی مناسب برای علاقه مندان به آشپزی را فراهم می کند تا بتوانند تجربه و تبحر لازم را برای تبدیل شدن به یک آشپز حرفه ای کسب کنند. این دوره به صورت عملی و تخصصی انواع آشپزی ملل را به هنرجویان عزیز آموزش می دهد و فرایند پخت و سرو غذا را به صورت کامل مورد بررسی قرار می دهند. 

مدرک کلاس تخصصی آشپزی ملل (آموزش جامع آشپزی) آموزشگاه آوای میراث آریایی  قابل ترجمه رسمی  و زیر نظر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی  در ایران و خارج از ایران می باشد. 

جایگاه شغلی:

اشتغال در سمت کمک آشپز , آشپز , در صورت کسب تجربه وتبحر لازم انجام وظیفه به عنوان کمک سر آشپز و ارتقاء درجات و مدارج شغلی , ایجاد موقعیتهای عالی در زمینه خود اشتغالی در خارج و داخل کشور . 

هدف دوره :

عمیق تر نمودن آشنایی فراگیران با هنر وعلم پخت و پز و آشپزی , ایجاد ابتکارات فردی  و خلاقیت و دستیابی فراگیران به سبک های ویژه , آشنایی هر چه بیشتر با رسپی های ویژه , آشنایی  هر چه بیشتر با رسپی های جدید از انواع متنوع و گوناگون غذاها .

الزامات و پیش نیاز ها :

داشتن حداقل مدرک دیپلم  

آشنایی نسبی با آشپزی  . علاقه به غذا وفرایند پخت و همچنین علاقه به مشاغل خدماتی وپذیرایی و دارا بودن سلیقه لازم و زیبا شناسی.

طول دوره : ۳۴۰ ساعت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *